Στοιχηματικές εταιρίες με την καλύτερη εξυπηρέτηση

Οι νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων στην Κύπρο, όπως και όλου του υπόλοιπου κόσμου, έχουν αναγάγει σε μία από τις προτεραιότητές τους την εξέλιξη της σχέσης με τα εγγεγραμμένα μέλη τους.  Ως εκ τούτου, παρουσιάζουν μεγάλη πρόοδο στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών. Πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους τομείς στο διαδικτυακό στοίχημα, καθώς μεταξύ άλλων αποκαλύπτει και τις προθέσεις του παρόχου.

Αποδόσεις Εξυπηρέτηση Προσφορές Ειδικά Στοιχ. Live Betting Συνολικά
Αποδόσεις
4.8
Mobile
Εξυπηρέτηση
5.0
Cash
Προσφορές
4.9
Live
Ειδικά Στοιχ.
4.8
Live Betting
4.9
4.88/5
Εγγραφή
*21+ ΚΕΘΕΑ: 2109237777‍, Εποπτεία εμπ.επικ/νίας: ΕΕΕΠ
Αποδόσεις
4.7
Mobile
Εξυπηρέτηση
4.8
Cash
Προσφορές
4.4
Live
Ειδικά Στοιχ.
4.2
Live Betting
4.6
Αποδόσεις
5.0
Mobile
Εξυπηρέτηση
4.7
Cash
Προσφορές
4.9
Live
Ειδικά Στοιχ.
4.8
Live Betting
4.9
Αποδόσεις
4.5
Mobile
Εξυπηρέτηση
4.6
Cash
Προσφορές
4.4
Live
Ειδικά Στοιχ.
4.5
Live Betting
4.3
Αποδόσεις
4.4
Mobile
Εξυπηρέτηση
4.6
Cash
Προσφορές
4.5
Live
Ειδικά Στοιχ.
4.6
Live Betting
4.4
Αποδόσεις
4.4
Mobile
Εξυπηρέτηση
4.4
Cash
Προσφορές
4.1
Live
Ειδικά Στοιχ.
4.3
Live Betting
4.4
Αποδόσεις
4.0
Mobile
Εξυπηρέτηση
4.3
Cash
Προσφορές
4.4
Live
Ειδικά Στοιχ.
4.3
Live Betting
4.4
Αποδόσεις
4.8
Mobile
Εξυπηρέτηση
4.2
Cash
Προσφορές
4.8
Live
Ειδικά Στοιχ.
4.5
Live Betting
4.7

Σήμερα, λοιπόν, οι στοιχηματικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο προσπαθούν να ρίξουν μεγάλο βάρος στην αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες τους. Είναι λογικό, φυσικά, ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας βοηθάει καταλυτικά στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μέσω αυτής οι πάροχοι αποκτούν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης των παικτών με ποικίλους και -κυρίως -αποτελεσματικούς τρόπους. Έτσι, οι παίκτες γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι τα προβλήματα που τυχόν αντιμετωπίσουν θα επιλυθούν σε μεγάλο βαθμό. Μπορούν να επιλέξουν ένα από τα μέσα επικοινωνίας που προσφέρει ο κάθε πάροχος, να εκφράσουν τις απορίες τους και να τους δοθεί η απάντηση από τους εκπροσώπους των στοιχηματικών εταιριών.

Διαδικτυακό στοίχημα Κύπρος: τα μέσα Εξυπηρέτησης Πελατών

Είπαμε και παραπάνω ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας δίνει τη δυνατότητα στους παρόχους να προσφέρουν εξυπηρέτηση πελατών με διάφορα μέσα. Αυτά που είναι τα πιο συνηθισμένα είναι τα e-mails και τα μηνύματα λογαριασμού, καθώς υπάρχουν εδώ και καιρό και οι παίκτες έχουν εξοικειωθεί μαζί τους. Το e-mail κάθε παρόχου είναι φανερό στις ιστοσελίδες των στοιχηματικών εταιριών και οι απαντήσεις είναι άμεσες, κάτι που ισχύει και για τα μηνύματα λογαριασμού.

Υπάρχουν, όμως, πλέον αμεσότεροι και συντομότεροι τρόποι για την επικοινωνία των παικτών με τους ανθρώπους των στοιχηματικών εταιριών. Το συχνότερο, ίσως, μέσο χρήσης είναι το Live Chat (ζωντανή συνομιλία), το οποίο σε πολλές περιπτώσεις λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου. Πρόκειται για μία πολύ απλή διαδικασία, που προωθεί την αμεσότητα της επικοινωνίας και τη γρήγορη και σαφή επίλυση των όποιων προβλημάτων. Ταυτόχρονα, προσφέρεται ως τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες και το τηλέφωνο. Όπως ισχύει και για τα e-mails, οι τηλεφωνικοί αριθμοί των παρόχων βρίσκονται σε ορατό σημείο μέσα στις στοιχηματικές ιστοσελίδες. Έτσι, είναι εφικτή η απευθείας επικοινωνία με τους εκπροσώπους τους. Μάλιστα, κάποιες εκ των εταιριών έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζουν και την υπηρεσία του Call Back: ο πελάτης προχωρεί σε κλήση, στη συνέχεια καλείται πίσω από την εταιρία και με αυτό τον τρόπο αποφεύγει τη χρέωση.

Τέλος, πρέπει να επισημάνουμε και την εξυπηρέτηση των πελατών μέσω Viber, μία εφαρμογή απλή και χρησιμοποιούμενη ευρέως από όλους. Ως εκ τούτου, η λειτουργία της προσφέρεται και για την επικοινωνία των παικτών με τις στοιχηματικές εταιρίες. Σταδιακά και οι στοιχηματικές εταιρίες στην Κύπρο προσθέτουν αυτή τη μέθοδο στους τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες.

Η σημασία της Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Εξυπηρέτηση Πελατών αποτελεί έναν από τους νευραλγικούς τομείς της εν γένει στοιχηματικής εμπειρίας. Χωρίς αμφιβολία, ανακύπτουν διάφορα ζητήματα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, καθώς κανείς δεν μπορεί να προεξοφλήσει ότι όλα θα λειτουργούν… αενάως στην εντέλεια. Έτσι, αποκτά ιδιαίτερη σημασία να γνωρίζει ο παίκτης ότι μπορεί να απευθυνθεί κάπου άμεσα για τη διόρθωση των όποιων σφαλμάτων.

Παράλληλα, υπάρχει και το ενδεχόμενο να δημιουργηθούν απορίες για το περιεχόμενο του παιχνιδιού, στοιχείο που καθιστά εξίσου αναγκαία την εξυπηρέτηση πελατών. Απο τη στιγμή που οι νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων στην Κύπρο προσπαθούν να βελτιώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο το συγκεκριμένο τομέα, καθιστούν και πιο ευχάριστο το παιχνίδι για τον πελάτη, κάνοντας ταυτόχρονα πιο εύκολη τη… ζωή του.

Η Εξυπηρέτηση Πελατών στις εταιρίες στοιχημάτων στην Κύπρο – Ανάλυση

Στην παρακάτω λίστα θα σας παρουσιάσουμε τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει κάθε μία από τις νόμιμες στοιχηματικές εταιρίες στην Κύπρο, προκειμένου απο μόνοι σας να επιλέξετε εκείνη που θεωρείτε ότι ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.

Stoiximan cy: Πρόκειται αναμφισβήτητα για την εταιρία που προσφέρει τους περισσότερους τρόπους επικοινωνίας, έχοντας και το αβαντάζ ότι όλοι τους είναι διαθέσιμοι και στην ελληνική, αλλά και στην αγγλική γλώσσα. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω Live Chat (σε 24ωρη βάση), η επιλογή Call Back (10:00 – 22:00), η εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου (08:00 – 23:00), η επαφή μέσω Whatsapp, Messenger και Viber (και τα τρία σε 24ωρη βάση), όπως επίσης το e-mail και η ειδική φόρμα επικοινωνίας. 

Bet365 cy: Η Bet365 θεωρείται από πολλούς ως η κορυφαία εταιρία στοίχηματος παγκοσμίως και διαθέτει ιδιαίτερα ανεπτυγμένο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Καταρχάς προσφέρεται η επικοινωνία μέσω Live Chat και τηλεφώνου στην ελληνική γλώσσα, σε καθημερινό επίπεδο και όλο το 24ωρο (24/7). Ταυτόχρονα, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής e-mail, όπως και η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας επικοινωνίας.

Winmasters cy: Η Winmasters παρέχει την εξυπηρέτηση πελατών επτά ημέρες της εβδομάδα από τις 10:00 ως τις 23:00. Τα μέσα επικοινωνίας που διαθέτει είναι το τηλέφωνο, η ειδική φόρμα επικοινωνίας και το Live Chat (Δευτέρα με Παρασκευή, 12:00 – 20:00).

Meridianbet cy: Καλό βαθμό στην εξυπηρέτηση των πελατών της κυπριακής αγοράς παίρνει και η Meridianbet. Πέραν των άλλων τρόπων επικοινωνίας, υπάρχει και η δυνατότητα συνομιλίας με εκπρόσωπό της από τις σελίδες της στα social media. Κατά τα άλλα, παρέχει επικοινωνία μέσω τηλεφώνου, μέσω Live Chat, μέσω Viber και Telegram, όπως φυσικά υπάρχει και η κλασική φόρμα επικοινωνίας.

Fonbet cy: Η – ρωσικής προέλευσης – Fonbet παρέχει όλους τους βασικούς τρόπους επικοινωνίας στα μέλη της. Υπάρχει, δηλαδή, η εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, το e-mail και το Live Chat. Σημειώστε, βέβαια, ότι η αγγλόφωνη υποστήριξη πελατών λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα σε 24ωρη βάση, ενώ η υποστήριξη πελατών στα ελληνικά παρέχεται καθημερινά στο ωράριο 08:00 – 16:00.

Parimatch cy: Προσπάθειες για ένα αποτελεσματικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καταβάλλει και η Parimatch. Η επικοινωνία είναι εφικτή μέσω Live Chat, μέσω τηλεφώνου, όπως και μέσω e-mail σε 24ωρη βάση. Ταυτόχρονα, διατίθεται και η διεύθυνση των γραφείων της εταιρίας επί κυπριακού εδάφους.

Megabet Plus cy: Η Megabet Plus έχει το πλεονέκτημα να παρέχει επικοινωνία σε 24ωρη βάση 7 ημέρες την εβδομάδα μέσω τηλεφώνου, αλλά και με τη χρήση της υπηρεσίας του Live Chat. Ταυτόχρονα, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής e-mail και συμπλήρωσης της ειδικής φόρμας επικοινωνίας. Τέλος, το οποιοδήποτε ζήτημα μπορεί να επιλυθεί και με επίσκεψη στα γραφεία της.

Ubet cy: Οι προσπάθειες βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών χαρακτηρίζουν και την Ubet. Η πιο πρόσφατη προσθήκη τρόπου επικοινωνίας είναι αυτή μέσω τηλεφώνου. Διαθέσιμη είναι και η υπηρεσία του Live Chat, ενώ δε λείπουν και οι πιο… παραδοσιακοί τρόποι, δηλαδή το e-mail και η φόρμα επικοινωνίας. Το ωράριο λειτουργίας είναι από τις 09:00 ως τις 24:00 σε καθημερινή βάση. Τέλος, γνωστοποιείται και η διεύθυνση των γραφείων της εταιρίας στην Κύπρο.

Betonalfa cy: Καταρχάς, η επικοινωνία με τους εκπροσώπους της Betonalfa μπορεί να γίνει σε κάποιο από τα επίγεια καταστήματά της. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι εξαντλούνται εδώ οι μέθοδοι εξυπηρέτησης των πελατών. Η εταιρία διαθέτει τηλεφωνική υποστήριξη, Live Chat, δυνατότητα επικοινωνίας μέσω e-mail, αλλά και μέσω της ειδικής φόρμας. Το ωράριο λειτουργίας είναι από τις 12:00 ως τις 24:00.